עורך דין למשפט אזרחי

מהו משפט אזרחי? ומתי נצטרך עורך דין למשפט אזרחי?

המשפט האזרחי הוא תחום הנוגע בעיקר ביחסים המשפטיים בין אדם לחברו. בין היתר ענף המשפט האזרחי כולל בתוכו את התחומים הבאים: דיני חוזים- כל הקשור לחוזים, לעריכתם, התחייבות על פי חוזים, הסכמים שונים, הפרת חוזה ועוד. כמו כן, המשפט האזרחי עוסק בדיני נזיקין- כל מה שנוגע להתנהגותו של אדם אשר הסבה לאדם אחר נזק במזיד או בשוגג, פגיעה בפרטיות, דיני תיירות ותעופה, לשון הרע, ועוד תחומי משפט רבים נוספים. באופן כוללני ניתן לומר כי כל תחום משפט שאינו נכלל בגדר המשפט הפלילי מהווה חלק מהמשפט האזרחי.

עורך דין למשפט אזרחי - סיוע של עו"ד משפט אזרחי
עורך דין למשפט אזרחי

תביעות אזרחיות

מרבית התביעות האזרחיות הן תביעות כספיות, בגין הפרת הסכם, הפרת חוק הגנת הצרכן, תביעות נזיקין, תביעות לשון הרע, הפרת זכויות יוצרים ועוד נושאים רבים. הייצוג מתבצע, על פי רוב, בבתי המשפט האזרחיים (בית משפט השלום או בית המשפט המחוזי, בהתאם לסכום התביעה). סוג נוסף של תביעות הן תביעות לסעד הצהרתי, במסגרתן, התובע מבקש מבית המשפט כי יצהיר על משהו, כגון: יצהיר שחוזה בין הצדדים הוא תקף, יצהיר, כי קיימת שותפות בין הצדדים וכדו'.

עיצוב ועריכת חוזים ע"י עו"ד משפט אזרחי

תפקידו של עורך דין אזרחי הוא גם לערוך חוזים והסכמים מסוגים שונים, בין היתר: הסכמי ספק – לקוח, הסכם שיתוף פעולה, הסכמי זכיינות, הסכמי מייסדים והשקעה, התקשרות בין צדדים פרטיים או עסקיים, התקשרות עם צדדים שלישיים ועוד.

ביטול חוזה בעזרת עורכי דין למשפט אזרחי

במקרים מסוימים ניתן יהא לבטל חוזה עליו חתמנו ככל והצד השני הפר את החוזה בהפרה יסודית ו/או הפר את החוזה בהפרה רגילה אך לא תיקן את ההפרה לאחר שקיבל ארכה לתיקון ההפרה וההפרה לא תוקנה תוך זמן סביר לאחר מתן האורכה. חשוב לציין כי לא בכל מקרה ניתן יהא לבטל את החוזה. ולכן,  נדרש לבחון את תנאי ההסכם, טיבו ומהותו על ידי עו״ד משפט אזרחי בעין מקצועית.

בחירת עורך דין למשפט אזרחי

אין ספק כי עולם המשפט הוא עולם מורכב. ולכן כדי להבטיח את זכויותיכם או על מנת להוציא את הצדק לאור באופן הטוב ביותר במהלך של תביעה אזרחית, כדאי מאוד לבחור בעורך דין מקצועי ומומחה בתחום.

עורך דין תביעות אזרחיות מספק שירותים משפטיים הן לעסקים קטנים או גדולים והן לאנשים פרטיים, הן לתובעים והן לנתבעים. למעשה, עורך דין תביעות אזרחיות יכול לסייע לכם בקשת רחבה מאוד של סוגיות משפטיות.

לכן אם אתם ניצבים בפני סוגיה משפטית באחד מתחומי המשפט האזרחי ואתם מעוניינים לפתור את הבעיה במקצועיות ובמהירות –  פנו אלינו. אנו עורכי דין למשפט אזרחי המתמחים בכל תחומי המשפט האזרחי ובעלי ניסיון רב בתחום. נשמח לעמוד לצדכם בכל סוגיה משפטית באשר היא.

הבחירה בעו"ד משפט אזרחי מטעמנו תסייע לכם להתמודד בהצלחה בכל סוגיה משפטית ולקבל ייצוג מקצועי ואישי – משרד עורכי מצנר גולדשטיין

בעלי זכויות על דירה כחלק מהתחדשות עירונית

מעוניינים בפגישת ייעוץ?